جناب آقاي جهانشاهي

 با عرض سلام و ادب و سپاس فراوان.نمي دانيد چقدر خوش حالم كرديد كه به اين وبلاگ كوچك امّا با آرزوهاي بزرگ سري زديد .در مورد فربد جان فرموديد كه بايد بگويم پسري بسيار منطقي و عاقل و باهوش مي باشد.در كارهاي گروهي بسيار خوب كار مي كند و با هم گروهي هايش بسيار رابطه ي خوبي دارد.اما چقدر خوب شد كه در مورد پسرتان سؤال كرديد.شايد براي اين كه  وقت اوليا را هم كمتر بگيريم و در زمان ملاقات مصدع اوقات نشويم و شايد سؤالاتي داشته باشند كه دوست ندارند در جمع مطرح شود آدرس Email  خود را براي اوليا مي نويسم كه هر سؤالي دارند كه جنبه ي عمومي ندارد در آنجا مطرح كنند.آدرس الكترونيكي:  houra.katebi@gmail.com 

با آزوي سلامتي و توفيق براي شما بزرگواران

3 Comments »

  1. 1
    navid.mirzakhani Says:

    سلام.سلام بر فردفردسلولهای وجودیت که صمیمی ترین شریک ساخت لحظه به لحظه جاده رسالتت هستند.ازوبلاگ کوچک اماباارزش شما که فرصتی رابرای ما ایجادمیکندتابهتر وبیشتر باشما صحبت کنیم وبچه ها رابهتر بشناسیم خیلی ممنونیم.امیدوارم روز به روز زیباتراز روزقبل باشدشا دی در انجام دادن است نه در داشتن وشما شروع کردید….همیشه شادوسربلندبمانید.

  2. 2
    محمدی Says:

    سلام
    من پدر امیرعلی هستم. خوشحالم که می تونم از این طریق مصدع شوم و جویای وضع تحصیلی فرزندم باشم.

  3. 3
    فرامرزپور Says:

    سلام به معلم اگاه مهربان من مامان شايان فزامرزپور هستم من وقتي سايت شما را ديدم به پدر شايان گفتم هميشه در طول دوران مدرسه يك معلم در ياد همه ميماند ان معلم در دوران مدرسه ي شايان خانم كاتبي است با ديدن اين سايت ياد يك معلمي مي افتم كه پشتش باري از تجربه خوابيده است ياد يك معلم كاملا اروپايي مي افتم اين كار از يك معلم دوره ي ذ دبستان ان هم با حوصله ي مردم امروز ما جالب و قابل تحسين است مطالبي كه مينويسيد من ان چه را كه بايد از ان ها استنباط كنم مي كنم وبسيار مفيد كار ساز هستند يك نظري دارم و ان اين است كه بچه ها تاريخ تولد هاي خود رادر اين سايت با اجازه ي خانم كاتبي حك كنند و در ان روز بخصوص براي هم متني يا شكلي يا هر ان چه كه دوست دارند بنويسند يك جدول از تاريخ تولدشان درست كنند و دراين سايت قرار دهند زياد حرف زدم با تشكر باي باي


RSS Feed for this entry

بیان دیدگاه